Mijn shopping bag

Sluiten

Retourneren en Ruilen

Retourneren

 Wij willen graag dat je tevreden bent met je aankoop bij Different Stores. Blijkt de kleur of maat toch niet goed? Dan kun je het artikel binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Je ontvangt dan binnen 14 dagen je geld terug.

Ontvangen wij een artikel na de aangegeven 14 dagen, dan zullen wij dit artikel niet meer als retour accepteren. 

Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van je aankoop je bestelling retourneren. Kijk bij ‘Hoe kan ik een artikel retourneren?’ om te zien wat de vervolgstappen zijn.

De retourvoorwaarden:

-De artikelen moeten in originele staat en/of verpakking inclusief producttag worden geretourneerd
-De artikelen mogen niet zijn gedragen/gebruikt ( artikelen met make-up vlekken nemen wij niet retour)
-Items uit de sale mogen niet worden geretourneerd
-Badkleding mag niet retour worden gestuurd(om hygiënische redenen)  
-Oorbellen mogen niet retour worden gestuurd (om hygiënische redenen)

 

Zodra wij het door jou geretourneerde artikel hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening. De verzend- en retourkosten vergoeden wij niet.

 Hoe kan ik een artikel retourneren?

1. Vul het retourformulier (download hier) in.

2. Stuur het artikel, in originele staat en voorzien van de originele labels, inclusief ingevuld retourformulier, terug naar:

different, o.v.v. Retour 

Gedempte gracht 62

1506 CH Zaandam

 

 

Ruilen

Wij willen graag dat je tevreden bent met je aankoop. Blijkt de kleur of maat toch niet goed? Dan kun je het artikel binnen 14 dagen na ontvangst ruilen. Je ontvangt dan binnen 14 dagen je geld terug.

 

Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van je aankoop aan ons laten weten dat je een artikel wilt ruilen. Stuur een e-mail naar: info@different-stores.nl met de omschrijving van artikel waarmee je jouw artikel graag wilt ruilen. Indien het item op voorraad is, zullen wij het voor je reserveren. Zodra wij het artikel retour hebben ontvangen, sturen wij het nieuwe item naar je toe. Kijk bij ‘Hoe kan ik een artikel ruilen?’ om te zien wat de vervolgstappen zijn.

 

Wat zijn de kosten van ruilen?

Je betaalt hiervoor eenmalig de initiële verzendkosten van de retourzending via het postkantoor. Wij verzorgen de verzendkosten voor het nieuwe item. Je kan jouw retour versturen met PostNL of een andere vervoersmaatschappij. We adviseren je om de retourzending terug te sturen met een track & trace code. De kosten van een pakket zijn € 7,25 en van een brievenbuspakje vanaf € 4,25. 

Hoe kan ik een artikel ruilen?

1. Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van je aankoop een e-mail

naar: info@different-stores.nl

2. Geef in de e-mail aan welk artikel je wilt ruilen.

3. Stuur het artikel, in originele staat en voorzien van de originele labels, inclusief retournummer terug naar:

different-stores, o.v.v. Ruilen 

Gedempte gracht 62

1506 CH Zaandam

4. Zodra wij het artikel hebben ontvangen, zullen wij het gewenste nieuwe artikel naar u toesturen.

  

Hoe kan ik een klacht indienen?

Stuur je een artikel terug, omdat het is beschadigd? Of omdat je een andere, terechte klacht hebt? Dan zijn de kosten van retournering voor onze rekening. Geef je klacht binnen 14 dagen per e-mail door aan onze klantenservice: info@different-stores.nl. Wij komen dan binnen 5 werkdagen bij je terug met een oplossing.

 

 

 

Hee tijger :)

Abonneer je op onze mailtjes met kortingscodes en winacties